وکیل ملکی در کرج

مشکلات مختص انبوه سازی مسکن و ساخت و ساز واحدهای اداری و تجاری در کلان شهرهایی مثل تهران و کرج به یک مشکل حقوقی یا کیفری تبدیل شده است و گاها اشخاص و افراد زیادی در چگونگی به وجود آمدن آنها نقش دارند. فروشنده بعنوان پیش فروشنده یا صاحب ملک اصلی ، شخص خریدار بعنوان پیش خریدار و معمار ، مهندس سازنده ، شهرداری ها و مهندسین ناظر و از جمله اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که در یک ساخت و ساز نقش مهمی دارند. هر کدام از افراد فوق الذکرمسئولیت هایی از نظر قانونی و حقوقی برایشان تعیین شده که با ترک فعل ، مشکلاتی را به وجود می آورند. تعهدات و مفاد یک قرارداد خرید و فروش میان خریدار و فروشنده حکمفرماست. در واقع پس از به وجود آمدن مشکل همه به فکر وکیل ملکی در کرج می افتند که گاهی دیر شده است.

از یک قرارداد ساده اجاره ملک تا رهن و اجاره و خرید یا فروش ساختمان و یا پیش فروش می توانید از مشاوره حقوقی وکیل ملکی در کرج استفاده نمایید. به عنوان خریدار ملکی که هنوز ساخته نشده ، طبق قانون مربوط به پیش فروش آپارتمان ها این قراردادها زمانی نافذ است و اعتبار دارد که در یکی از دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده و به امضای طرفین برسد و بنگاه های املاک مجاز به تنظیم آن نیستند. مشاوره حقوقی ملکی و دعاوی ملکی که وکیل ملکی در کرج انجام می دهد که جزء املاک پیش فروش است یکی از چالش برانگیز ترین موضوعات در دادگاهها و دادسراها در کرج و تهران و سایر شهرهای همجوار است. حتی گاهی پیش آمده که املاک بدون سند رسمی مورد معامله قرار گرفته و انجام هم شده است.

وکیل مرتضی طاهری متخصص در امور حقوقی و کیفری ملک و املاک در کرج که یکی از تخصص های وی ملک و املاک اداری مسکونی تجاری و صنعتی می باشد جهت مشاوره و رسیدگی به امور ملکی شما آماده ارائه خدمات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *